praktyka

Joga na rozluźnienie górnych pleców.

Coraz częściej słyszę od swoich uczniów, że towarzyszy im spięcie w barkach, które powoduje dyskomfort i ból pleców.

Niestety siedzący tryb życia nie sprzyja zdrowiu naszego kręgosłupa, a towarzyszący nam na codzień stres często daje się odczuć w ciele. Każdy z nas w jakimś stopniu doświadczył uczucia spięcia w barkach czy karku, a zła postawa przez dłuższą część dnia negatywnie wpływa na funkcjonowanie naszego kręgosłupa. 

Na szczęście mamy jogę!

Praktykując jogę regularnie jesteśmy w stanie zadbać o elastyczność naszego kręgosłupa oraz skutecznie pracować nad redukcją napięć w ciele. Praktyka asan (pozycji jogi) odpowiednio dobrana do naszych potrzeb pozwala załagodzić ból i rozluźnić spięcie w wybranym obszarze naszego ciała.

Jeśli zmagasz się z przewlekłym bólem pleców, ważne jest, żeby każdego dnia znaleźć czas na praktykę. Nawet jeśli to będzie tylko 10 minut dziennie. Wziąć głęboki oddech, rozluźnić napięcie i pozbyć się bólu.

Poniżej przedstawiam 20 minutową praktykę, która pomoże Ci pozbyć się bólu z górnych pleców oraz pozwoli przywrócić lekkość w barkach, zostawiając Cię rozluźnionym i odprężonym.

Pamiętaj, żeby podczas wykonywania ćwiczeń słuchać swojego ciała i nie robić czegoś co sprawia ból czy dyskomfort. Konsekwentna praktyka pomoże przynieść ulgę w bólu i pozwoli Ci usunąć napięcie.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

<span>%d</span> blogerów lubi to: